Türkiye ve Mısır Arasında Ulaştırma İşbirliği Gelişmeleri
Ulaştırma Bakanı Uraloğlu, Kongo Bakanı ile Görüştü
10.11.2025 - Pazartesi 13:10

ULAŞTIRMA ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Mısır'da Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Jean-Pierre Bemba ile bir araya geldi. Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Sayın Jean-Pierre Bemba ile ikili görüşme gerçekleştirdik. Afrika kıtasıyla ulaşım ve lojistik alanlarında iş birliğimizi geliştirmeye yönelik istişarelerde bulunduk" ifadelerini kullandı.Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Dünya
Sinop Uluslararası Plaj Voleybolu'na ev sahipliği yapacak
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz'dan memur ve emekli maaşlarıyla ilgili mesaj
Ucuza lahmacun sattığı için şikayet edilen esnaf: Yüzde 15 karla satıyorum
Kayısı rekoltesi üreticinin yüzünü güldürdü
Kastamonu'da kaçakçılık operasyonunda 2 şüpheli gözaltına alındı