Nijerya'dan G20 Zirvesi'nde Ekonomik Gelecek Çağrısı
Samandağ'da Üreticiler, 2 Liraya Düşen Mandalinayı Ücretsiz Dağıttı
22.11.2025 - Cumartesi 16:49HATAY'ın Samandağ ilçesinde üreticiler, tarlada kilosu 2 liraya kadar düşen ve dalında kalan tonlarca mandalinayı vatandaşa ücretsiz dağıttı.Samandağ'da üreticiler, dalında kalan mandalinaları toplayıp kasalarla ilçe merkezine getirdi. Üreticiler, tarlada kilosu 2 liraya kadar düşen mandalinayı kasalarla vatandaşlara ücretsiz dağıttı. Tonlarca mandalina kısa sürede tükenirken, çiftçi Ferit Diker, mandalinanın kilosunun tarlada 2 liraya kadar düştüğünü, bu rakama bile alıcı çıkmadığını söyledi.'DALINDA MANDALİNALAR ÇÜRÜYOR'Ürünlerinin dalında kaldığını belirten Diker, "Samandağ'ında eylül ayında fiyatlar, 10-12 lirayken aniden 2 liraya kadar düştü maalesef. Bunun gerekçelerini anlatmakta zorlanıyoruz, dalında mandalinalar çürüyor. ve inanın, önümüzdeki 10-15 gün içinde şiddetli bir yağış olursa mandalina diye bir şey kalmayacak. Bizim devletten beklentimiz, mazot, gübre ve ilaç desteği sağlanması. Eğer bunlar yapılamıyorsa, her mahalleye ücretsiz kullanılabilecek büyük, soğuk hava depoları kurulmasını talep ediyoruz. Bu, üreticiye verilecek en büyük destek olur" dedi. Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Güncel
Başkan Öztürk: "Konya'nın ihracat gücü Türkiye listelerinde karşılık buluyor"
Sinop Uluslararası Plaj Voleybolu'na ev sahipliği yapacak
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz'dan memur ve emekli maaşlarıyla ilgili mesaj
Ucuza lahmacun sattığı için şikayet edilen esnaf: Yüzde 15 karla satıyorum
Kayısı rekoltesi üreticinin yüzünü güldürdü