Fed faiz kararını açıkladı
İran ve ABD Arasında Dolaylı Mesajlaşma Devam Ediyor
17.09.2025 - Çarşamba 19:50İran Hükümet Sözcüsü Fatma Muhacirani, Tahran ile Washington arasında dolaylı mesaj alışverişinin sürdüğünü bildirdi. Sözcü Muhacirani, başkent Tahran'da düzenlenen kabine toplantısı sonrasında basına açıklama yaptı.Muhacirani, ABD ile müzakere sürecinin yeniden başlama ihtimaline dair soruya, "ABD ile halihazırda süren dolaylı mesaj alışverişi devam ediyor." dedi. İran'daki enerji krizinden kaynaklı bazı bölgelerdeki elektrik kesintilerinin giderilmesi için yürütülen çalışmalar hakkında da bilgi veren Muhacirani, "Bugünkü toplantıda enerji tüketimine ilişkin bir rapor sunuldu ve İçişleri Bakanlığı bünyesinde optimum enerji yönetimi için bir çalışma grubu oluşturuldu. Ayrıca, 22 Eylül'e kadar 2 bin 200 megavatlık güneş enerjisi santralinin devreye alınması planlanıyor." ifadelerini kullandı. İran ile ABD arasında nisanda başlayan nükleer müzakere süreci, İsrail ve ABD'nin İran'a saldırıları sonrasında kesilmişti.
Albüm: Çin'deki 2026 Yaz Davos'u Kapsamında Kültürel Miras Sergisi Ziyarete Açıldı
Anadolu Üniversitesi ile ESMMMO arasında staj iş birliği protokolü imzalandı
AB'de her beş yeni araçtan biri elektrikli
Trabzon merkezli 11 ilde yasadışı bahis ve dolandırıcılık operasyonu
Brexit'in 10. Yılı: Türkiye-İngiltere İlişkilerinde Stratejik Ortaklık Dönemi