Türkiye ve Mısır Arasında Ulaştırma İşbirliği Gelişmeleri
Ulaştırma Bakanı Uraloğlu, Kongo Bakanı ile Görüştü
10.11.2025 - Pazartesi 13:10

ULAŞTIRMA ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Mısır'da Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Jean-Pierre Bemba ile bir araya geldi. Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Sayın Jean-Pierre Bemba ile ikili görüşme gerçekleştirdik. Afrika kıtasıyla ulaşım ve lojistik alanlarında iş birliğimizi geliştirmeye yönelik istişarelerde bulunduk" ifadelerini kullandı.Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Dünya
Başkan Öztürk: "Konya'nın ihracat gücü Türkiye listelerinde karşılık buluyor"
Sinop Uluslararası Plaj Voleybolu'na ev sahipliği yapacak
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz'dan memur ve emekli maaşlarıyla ilgili mesaj
Ucuza lahmacun sattığı için şikayet edilen esnaf: Yüzde 15 karla satıyorum
Kayısı rekoltesi üreticinin yüzünü güldürdü