Gaziantep'te Jandarma Operasyonu: 34 Bin Litre Kaçak Akaryakıt Ele Geçirildi
Bakan Işıkhan, Endonezya İşgücü Bakanı ile Görüştü
17.10.2025 - Cuma 13:22

ÇALIŞMA ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Endonezya İşgücü Bakanı Yassierli ile Doha'da görüştü.Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Katar'ın başkenti Doha'da düzenlenen İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Çalışma Bakanları 6'ncı İslam Konferansı kapsamında Endonezya İşgücü Bakanı Yassierli ile bir araya geldi. Görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Işıkhan, "Endonezya İşgücü Bakanı Sayın Prof. Dr. Yassierli ile gerçekleştirdiğimiz ikili görüşmede, Bakanlıklarımız arasında istihdam ve sosyal güvenlik alanlarında iş birliğini kurumsallaştırmayı sağlayacak çalışmalarımızı değerlendirdik. Ülkelerimiz arasındaki güçlü bağların daha da ileriye taşınması için kararlılığımızı vurguladık" ifadelerini kullandı.Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Politika
Kastamonu'da kaçakçılık operasyonunda 2 şüpheli gözaltına alındı
Albüm: Çin Tedarik Zinciri Fuarı'nda Sağlık Sektöründeki Yapay Zeka Çözümleri Sergileniyor
Albüm: Çin'in Dalian Kentinde Düzenlenen 2026 Yaz Davos Forumu Sona Erdi
Sinop'un Durağan ilçesinde ıslah edilen tarım arazisinde buğday hasadı yapıldı
25 yıl seyyar tezgahla gezdikten sonra 5 metrekarelik dükkanına kavuşan tamirci: Mesleğe ilgi yok
Adilcevaz'da yaylacıların yaz mesaisi devam ediyor
Venezuela'da peş peşe iki deprem: Başkent Caracas'ta binalar yıkıldı