Siyasi Gelişmeler ve Spor Müsabakaları Bugün Gündemde
Yurt Dışında Yerleşik Kişiler 77,9 Milyon Dolarlık Hisse Senedi Aldı
14.08.2025 - Perşembe 15:02Yurt dışında yerleşik kişiler, geçen hafta 77,9 milyon dolarlık hisse senedi aldı. Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından "Haftalık Menkul Kıymet İstatistikleri" yayımlandı.Buna göre yurt dışında yerleşik kişiler, 8 Ağustos haftasında net 77,9 milyon dolarlık hisse senedi ve 8,1 milyon dolarlık Genel Yönetim Dışındaki Sektör (ÖST) varlığı alırken, 417 milyon dolarlık Devlet İç Borçlanma Senedi (DİBS) sattı.Yurt dışında yerleşik kişilerin 1 Ağustos haftasında 33 milyar 267 milyon dolar olan hisse senedi stoku, 8 Ağustos haftasında 33 milyar 988,8 milyon dolara yükseldi.Aynı dönemde yurt dışında yerleşik kişilerin DİBS stoku 14 milyar 284,2 milyon dolardan 14 milyar 6,1 milyon dolara geriledi. ÖST stokları ise 836,9 milyon dolardan 843,6 milyon dolara çıktı.
Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri açıklandı
Çin Ticaret Bakan Yardımcısı: Çin'e Yönelik Yabancı Yatırım Girişleri, Çıkışlardan Fazla
Ceylanpınar kaymakamı esnafı ziyaret etti
Bakan Uraloğlu: Son 14 yılın en yüksek mayıs ayı kruvaziyer ve yolcu sayısına ulaştık
Emekli ve memurun zam hesabı değişti: İşte yeni maaşlar
Doğaya aşık üretici kadının başarı hikayesi