Gustavo Petro'dan Donald Trump'a Diyalog Çağrısı
Tekirdağ'da Tekstil Fabrikasında 50 İşçi Zehirlenme Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı
10.08.2025 - Pazar 03:47

TEKİRDAĞ'da, tekstil fabrikasında yedikleri akşam yemeğinin ardından rahatsızlanan 50 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.Ergene ilçesindeki Velimeşe Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan tekstil fabrikasında akşam yemeği yiyen 50 işçi, bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle rahatsızlandı. Ağrıları artan işçiler, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşçilerden 40'ı, Çorlu Devlet Hastanesi, 10'u da Çerkezköy Devlet Hastanesi'nde tedaviye alındı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, fabrikada işçilerin yediği yemekten numune alındı. Konuyla ilgili başlatılan incelemeler sürüyor. Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Güncel
Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri açıklandı
Çin Ticaret Bakan Yardımcısı: Çin'e Yönelik Yabancı Yatırım Girişleri, Çıkışlardan Fazla
Ceylanpınar kaymakamı esnafı ziyaret etti
Bakan Uraloğlu: Son 14 yılın en yüksek mayıs ayı kruvaziyer ve yolcu sayısına ulaştık
Emekli ve memurun zam hesabı değişti: İşte yeni maaşlar
Doğaya aşık üretici kadının başarı hikayesi
Amasya'da 65. Kiraz Teşvik Yarışması yapıldı