Yeni İletişim Başkan Yardımcıları Atandı
Düzce'deki Otomotiv Fabrikasında Yangın Çıktı
30.07.2025 - Çarşamba 03:47

Düzce'de otomotiv yedek parça üreten fabrikada çıkan yangın hasara neden oldu.Beyköy beldesindeki 1. Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren otomotiv yedek parça üreten fabrikanın depo bölümünde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.Dumanları fark eden çalışanların ihbarı üzerine bölgeye itfaiye, jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin çalışmasıyla söndürülen yangın depoda hasara yol açtı.
Bakan Uraloğlu: Son 14 yılın en yüksek mayıs ayı kruvaziyer ve yolcu sayısına ulaştık
Emekli ve memurun zam hesabı değişti: İşte yeni maaşlar
Doğaya aşık üretici kadının başarı hikayesi
Amasya'da 65. Kiraz Teşvik Yarışması yapıldı